Kraj

19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów [wideo]

Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyFdHOkDmjEo%22%7D
“Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundraisingowa Domu Aniołów Stróżów. W ramach kampanii planowane są działania w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz OOH. Strategię, scenariusz spotu i koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja 19 Południk. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25.