Kraj

19°Południk przygotował nową komunikację marki Palma [wideo]

Rusza ogólnopolskie wsparcie reklamowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCBMA0pFfIb0%22%7D
Ruszyła nowa kampania marki Palma (Bielmar) pod hasłem “To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi”. Działania prowadzone są w telewizji, internecie, prasie i sklepach. Jest to pierwsza ogólnopolska kampania wprowadzająca nową platformę komunikacji marki autorstwa kolektywu 19°Południk.

W nowym pozycjonowaniu Palma zwraca uwagę na to, że najważniejsze w pieczeniu nie są sam proces pieczenia i efekt w postaci bardziej lub mniej idealnego ciasta, ale to, kto go robi, dla kogo i dlaczego.

Za zakup mediów odpowiada Five Media, za działania PR Zaza Media. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films.