Kraj

2012 Agency i Papaya Films dla Akademii Auto Świat [wideo]

Celem kampanii jest wprowadzenie godziny jazdy na wózku do kursu na prawo jazdy kategorii B we wszystkich ośrodkach szkoleniowych w Polsce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP0nftKjeCac%22%7D
Wystartowała kampania społeczna “Godzina jazdy na wózku” zrealizowana dla Akademii Auto Świat przez 2012 Agency i dom produkcyjny Papaya Films.

To ogólnopolska akcja edukacyjna adresowana przede wszystkim
do kandydatów na kierowców oraz młodych uczestników ruchu drogowego. Akcję wspierają ambasadorzy: Rafał Sonik, Małgorzata Rdest, Klaudia Podkalicka oraz Jakub Bielak, którzy na potrzeby kampanii nakręcili krótkie filmy z wykorzystaniem symbolu kampanii – wózka inwalidzkiego z elką.

Spot przygotowany w ramach kampanii znajdzie się w stałym programie nauki teorii jazdy w Akademii Auto Świat. Film będzie również wyświetlany w trakcie ogólnopolskich warsztatów prowadzonych w ramach kampanii Auto Asertywni w szkołach ponadgimnazjalnych. Celem kampanii jest wprowadzenie godziny jazdy na wózku do kursu na prawo jazdy kategorii B we wszystkich ośrodkach szkoleniowych w Polsce.

Za pomysł i kreację kampanii odpowiada 2012 Agency, reżyserią spotu zajęła się Iwona Bielecka, a jego produkcją Papaya Films. Działania PR prowadzi Sztengreber.