To ogólnopolska akcja edukacyjna adresowana przede wszystkim
do kandydatów na kierowców oraz młodych uczestników ruchu drogowego. Akcję wspierają ambasadorzy: Rafał Sonik, Małgorzata Rdest, Klaudia Podkalicka oraz Jakub Bielak, którzy na potrzeby kampanii nakręcili krótkie filmy z wykorzystaniem symbolu kampanii – wózka inwalidzkiego z elką.
Spot przygotowany w ramach kampanii znajdzie się w stałym programie nauki teorii jazdy w Akademii Auto Świat. Film będzie również wyświetlany w trakcie ogólnopolskich warsztatów prowadzonych w ramach kampanii Auto Asertywni w szkołach ponadgimnazjalnych. Celem kampanii jest wprowadzenie godziny jazdy na wózku do kursu na prawo jazdy kategorii B we wszystkich ośrodkach szkoleniowych w Polsce.
Za pomysł i kreację kampanii odpowiada 2012 Agency, reżyserią spotu zajęła się Iwona Bielecka, a jego produkcją Papaya Films. Działania PR prowadzi Sztengreber.