Kraj

24/7Communication z działaniami w Instagramie dla McDonald’s Polska

Agencja odpowiada za produkcję materiałów, moderację profilu, jak również współpracę z wybranymi polskimi ilustratorami.

24/7Communication z działaniami w Instagramie dla McDonald’s Polska
McDonald’s Polska zdecydował o powierzeniu agencji 24/7Communication prowadzenia komunikacji w ramach firmowego profilu w Instagramie. Treści przedstawiane na koncie mają inspirować użytkowników do publikowania  zdjęć i oznaczania ich hasztagiem #mamsmakanamaka. Wybrane zdjęcia fanów zostaną wzbogacone przez polskich ilustratorów. Efektem będą ich prace publikowane na profilu @mamsmakanamaka.

Zaangażowanie agencji 24/7Communication w aktywność McDonald’s Polska w Instagramie ma
charakter współpracy długofalowej. Pomysłodawca projektu 24/7Communication odpowiada za produkcję materiałów, moderację profilu, jak również współpracę z wybranymi polskimi ilustratorami.

24/7Communication współpracuje z McDonald’s Polska od 2000 r. W ramach współpracy agencja
prowadzi zintegrowane działania z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej obejmujące
współpracę z mediami, a także digital influencerami. Opracowuje również strategie komunikacyjne dla firmy oraz organizuje eventy. Za pracę zespołu realizującego działania dla McDonald’s Polska odpowiada Katarzyna Jędrek-Giza. Ponadto agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie fanpage’a marki McDonald’s Polska.