Kraj

26. Pol’and’Rock Festival online z milionową widownią

Transmisje koncertów i spotkań z gośćmi podczas Najpiękniejszej Domówki Świata odbywały się na platformach YouTube, Facebook i Twitch, a także w Onecie, Playerze i Antyradiu.

26. Pol’and’Rock Festival online z milionową widownią
Na YouTube festiwal odbywający się w tym roku pod hasłem Najpiękniejsza Domówka Świata odnotował ponad 3,31 miliona wyświetleń, z czego około połowa dotyczyła koncertów 30 wykonawców i spotkań z gośćmi Akademii Sztuk Przepięknych, a także tematycznych reportaży KręciołaTV i łączeń z lokalnymi Domówkami (było ich ponad 1,7 tys.). Całość wyświetliło 872 tys. unikalnych widzów. Zapisane transmisje oglądać można jeszcze przez miesiąc. 

Na Facebooku wydarzenie w całości śledzić można było na 4 stronach – Pol’and’Rock Festival, KręciołaTV, WOŚP i Jurek Owsiak, a spotkania na ASP także na stronie mBanku, który po raz kolejny był ich mecenasem. Całkowita liczba wyświetleń na wszystkich tych stronach to ponad 5,5 miliona, z czego 30 sekund to nieco ponad milion wyświetleń. Zaangażowani sumarycznie użytkownicy to 973 667 osób.

Twitch to platforma, na której Pol’and’Rock Festival zaistniał po raz pierwszy. Materiały na żywo wyświetlano ponad 268 tys. razy, transmisje oglądało nawet 79,5 tys. unikalnych użytkowników. Festiwalowe transmisje publikowane na stronie głównej Onet.pl dotarły do prawie 4,7 miliona unikalnych użytkowników i zanotowały ponad 8,58 miliona wyświetleń. Na Player.pl transmisję z festiwalu oglądano na 22 tys. unikalnych urządzeń. W trakcie Pol’and’Rock Festival dzienny udział Antyradia w ogólnopolskim rynku czasu słuchania wynosił 2,1%, a dzienny zasięg – 739 tys. słuchaczy.

Środki na organizację wydarzenia transmitowanego z podwarszawskiego studia telewizyjnego Transcolor zapewnili sponsorzy: Lech, Play, mBank, Allegro, Mastercard, Lidl, Coca-Cola, RedBull, Orbit i Snickers.