Kraj

Media

300 tys. zł dla Ukrainy z Radiowych Bloków Charytatywnych

Nadało je łącznie 168 rozgłośni z czterech grup należących do porozumienia I Love Radio.

Jak zapowiadaliśmy w wydaniu MMP24 z 10 marca 168 stacji radiowych w całej Polsce wyemitowało 14 marca dwa Charytatywne Bloki Reklamowe dla Ukrainy. Bloki nadano w dwóch pasmach: 9:00-10:00 i 14:00-15:00. W sumie przekaz mógł dotrzeć do nawet 8,3 mln słuchaczy – taki jest łączny zasięg stacji uczestniczących w akcji, które należą do czterech grup radiowych tworzących sojusz I Love Radio: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media SA. Każda z nich przekazała na potrzeby akcji 360 sekund czasu reklamowego.

Spoty cegiełki (każdy po 20 tys. zł) kupili reklamodawcy będący właścicielami 15 marek: Audioteka, BP, Bricomarché, HBO Max, Intermarché, Kaufland, Lody Koral, Lidl, M1, Media Expert, Media Markt, Melitta, Orange, Orlen i Ravi.