Kraj

Reklama

31 łabędzi i jezioro od Orange i Leo Burnett Warszawa

Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę w formacie “Trudna przyjaźń”, reklamująca ofertę “No limit” – nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y, 31 GB i 31 dni za darmo.

Kampania będzie realizowana w telewizji, radiu i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Powstał 30-sekundowy spot, który można obejrzeć w telewizji na kanałach należących m.in. do Polsatu i TVN. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnych formatach. Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio Graffiti. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Michał Gazda. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domom mediowym Initiative i Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.