Kraj

38 Content Communication dla Hyal-Drop Multi

Agencja realizuje projekt edukacji w obszarze problemów z suchością oczu we współpracy z ekspertami i instagramerami.

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Hyal-Drop Multi (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, influencer marketing oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych. W ramach działań agencja zrealizowała również akcję edukacyjną #NieMęczIch, poświęconej zagadnieniu suchego oka. W kampanii wzięły udział m.in. Anna Mucha i Marcelina Zawadzka. Zadaniem Muchy i Zawadzkiej było filmowanie przez jeden dzień swojego życia i codziennych aktywności tylko z perspektywy oczu.
W ramach kampanii zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikrotwórców. Do akcji przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift zaangażowanych zostało kilkudziesięciu twórców, których profile pozwoliły dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców.
Dodatkowo agencja w ramach realizacji założeń dla marki Hyal-Drop Multi prowadzi regularne działania media relations, poszerzone o współpracę z ekspertami optykami, okulistami i optometrystami. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i kontentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).