Przetargi

38 Content Communication z Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolią

Do zadań agencji należeć będzie m.in. stworzenie strategii komunikacji PR, prowadzenie biura prasowego, procesy badawcze oraz koordynacja współpracy z lokalnymi influencerami.

Agencja 38 Content Communication rozpoczęła współpracę z Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolią. Do zadań agencji należeć będzie m.in. stworzenie strategii komunikacji PR, prowadzenie biura prasowego, procesy badawcze oraz koordynacja współpracy z lokalnymi influencerami, dotycząca projektu budowania atrakcyjności GZM oraz promocji obszaru. Agencja została wybrana w konkursie ofert. Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię tworzy 41 miast i gmin o łącznej powierzchni 2,5 tys. km kw., w których mieszka 2,3 mln mieszkańców, działa 240 tys. firm i przedsiębiorstw, wytwarzających ok. 8% PKB kraju.