Kraj

56 nominacji do IAB Mixx Awards 2019

Najpopularniejszą pod względem liczby zgłoszeń była nowo wprowadzona kategoria content marketing, w której ostatecznie przyznano cztery nominacje.

Jury 13. edycji IAB Mixx Awards spośród ponad 180 zgłoszeń wyłoniło nominowanych do nagród. O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB Mixx Awards 2019 powalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. Najpopularniejsza pod względem liczby zgłoszeń była nowo wprowadzona kategoria content marketing, w której ostatecznie przyznano cztery nominacje. Najwięcej kampanii z szansami na złote statuetki znalazło się w kategorii innovation & smart solution przeznaczonej dla projektów wykraczających poza powszechnie stosowane w Polsce modele działań w digitalu.

Laureatów konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 27 listopada br. w Warszawie.

“Media Marketing Polska” jest patronem medialnym tego konkursu.