Kraj

Marketing

7 mln piw za 19,4 mln zł jako nagrody w loterii Tatry

Promocja konsumencka wsparta kampanią TV.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa, dla jednej ze swoich kluczowych marek – Tatra – uruchomił coroczną promocję konsumencką (typu “kapslowa”, czyli z kodami pod kapslami butelek), w której do wygrania jest 7 mln szt. puszek piwa tej marki za 19,4 mln zł (jedno piwo to koszt 2,77 zł). Akcja trwa od 1 lutego do 31 sierpnia br.
Właśnie wystartowała wspierająca akcję telewizyjna kampania reklamowa – spoty są emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Organizatorem loterii jest agencja G3. Za komunikację ATL oraz działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada 2012 Agency. Spot wyprodukował Opus Film. Opakowania zaprojektowała agencja Czteryczwarte. Media planuje i kupuje Starcom. Działaniami BTL marki zajmuje się Global Shopper Marketing.