Kraj

8,5 mln puszek piwa w promocji Tatry do końca września

Producent realizuje największą w historii tej marki promocję sprzedażową.

8,5 mln puszek piwa w promocji Tatry do końca września
Grupa Żywiec, drugi na rynku po Kompanii Piwowarskiej producent piwa m.in. pod marką Tatra, zorganizowała największą w historii tej marki promocję sprzedażową ”Miliony piw są w Tatrach”. Do końca września br. rozda 8,5 mln puszek piwa (informacje o ewentualnej nagrodzie pod kapslami lub zawleczkami puszek).

Promocja nawiązuje do nowej kampanii marki (patrz news w MMP24.pl z 25 lutego br.), w której Tatra podkreśla fakt sponsoringu Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, który wspiera od 2009 r. Każda odebrana przez konsumenta nagroda to dodatkowe wsparcie od Tatry dla GOPR.
Promocja wspierana będzie działaniami digital oraz reklamą w prasie handlowej, a w sklepach pojawią się dedykowane akcji materiały POS. Za obsługę promocji odpowiada agencja G3, a za działania BTL agencje: MH Art, Just oraz Global.