Kraj

ABR Sesta wspiera emisję akcji aplikacji TakeTask

Aplikacja do badań i audytów rynkowych na zasadach crowdsourcingu chce pozyskać środki na rozwój.

ABR Sesta wspiera emisję akcji aplikacji TakeTask, narzędzia do badań i audytów rynkowych na zasadach crowdsourcingu. Agenci TakeTask w zeszłym roku wykonali niemal 17 tys. zadań (audyty w sklepach, badania tajemniczy klient itp.) w ramach 47 projektów dla 16 klientów, m.in. dla Eurocashu, Unilevera, L’Oreala, restauracji Sphinx. TakeTask to aplikacja, która pozwala użytkownikom smartfonów podjąć w swojej okolicy zadania wyznaczone przez marketera, np. sprawdzenie czy w okolicznych sklepach prawidłowo wyłożone są produkty na półkach lub jaka jest jakość obsługi klienta. 

TakeTask początkowo rozwijał się ze wsparciem funduszy UE. W 2014 r. firma nawiązała współpracę z instytutem badawczym ABR Sesta, która po roku zakończyła się przejęciem 100 proc. udziałów w spółce TakeTask.pl przez obecnych akcjonariuszy – Sebastiana Starzyńskiego i Marcina Dobka.

Pozyskanie środków ma odbyć się na drodze tzw. crowdfundingu udziałowego i realizuje publiczną emisję akcji przy współpracy z Beesfund.com – największą w Polsce platformą udziałowego finansowania społecznościowego.

Spółka ma zamiar pozyskać 400 tys. zł na dalszy rozwój aplikacji, w tym rozwiązania, które mają umożliwić w przyszłości ekspansję międzynarodową.