Kraj

Absolut szuka wizji związanej z kształtem butelki

Marka ogłosiła kolejny konkurs w ramach platformy komunikacyjnej Projekt Pokolenie.

Absolut szuka wizji związanej z kształtem butelki
Konkurs ShowYourLine jest skierowany do młodych talentów w dziedzinie projektowania graficznego. Zadaniem uczestników jest przedstawienie własnej wizji artystycznej odzwierciedlającej temat “Absolut Miasto”. Inspiracją ma być kształt butelki Absolut.

Prace zostaną ocenione przez jury w składzie: Mieczysław Wasilewski, uznany plakacista, profesor warszawskiej ASP, Marian Nowiński, ceniony na świecie artysta w dziedzinie malarstwa, grafiki, plakatu, profesor i dziekan w Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie, Agata “Endo” Nowicka, ilustratorka, rysowniczka, dyrektor kreatywny “Exclusive’a” i “Gagi”.

Zgodnie z formułą konkursową jury wybierze 10 najlepszych prac. Ich autorzy zostaną zaproszeni na warsztaty pod okiem jurorów, otrzymają nagrody pieniężne, a prace zostaną zaprezentowane podczas wystawy.
ShowYourLine realizowany jest w ramach Projektu Pokolenie wspierającego młodych artystów.

Za kreację i realizację projektu odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Absolut to marka z portfolio Pernod Ricard Polska należąca do segmentu wódek international premium. Jest obecnie numerem dwa i znacznie ustępuje pod względem udziałów Finlandii (Brown-Forman Polska). Pernod Ricard deklaruje, że chce, aby Absolut stał się numerem jeden w segmencie w ciągu 2-3 lat. Obecnie Projekt Pokolenie to podstawowa platforma komunikacyjna marki.

Segment international premium jest bardzo ważny dla firm alkoholowych, gdyż w nim można realizować wysokie marże, w przeciwieństwie do półki mainstream czy ekonomicznej, gdzie trwa woja cenowa.