Marka wódki Absolut z portfolio Pernod Ricard kontynuuje współpracę z artystami światowego formatu. Tym razem twarzą wakacyjnych działań promocyjnych jest Lady Gaga. We współpracy z piosenkarką i performerką Absolut chce rozwijać wakacyjny projekt koncertowy “ArtRave: Artpop Ball” w Stanach. Współpraca ma ożywić kolejną odsłonę muzycznego i koncertowego tournee, które marka wspiera. W ramach działań podczas koncertów na scenie zostanie wyodrębniona specjalna przestrzeń, Absolut Artpop Lounge, w której będą realizowane specjalne działania promocyjne i konkursowe z udziałem fanów. Szczęśliwcy nie tylko będą mogli spróbować drinków i koktajli, ale również brać udział w konkursach.
Działania będą realizowane na żywo podczas koncertów. Marka wprowadzi również specjalny koktajl – Absolut gaga, który składa się z piwa imbirowego, cydru, soku grejpfrutowego i wódki Absolut.
Na stronie internetowej marki będzie również prowadzony konkurs – fani mogą zgłaszać kreatywne pomysły na oryginalne spędzanie wolnego czasu. Działania mają również zachęcić do pobudzania do aktywności pozostałych członków społeczności w internecie. Dodatkowo marka zaprosiła fanów na koncert artystki 30 września w Sztokholmie.
(Popsop)