Zagranica

Absolut Vodka we współpracy z Lady Gagą

Działania mają ożywić wakacyjną formułę amerykańskiego tournee "Artrave: Artpop Ball".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuTtSPllNf20%22%7D
Marka wódki Absolut z portfolio Pernod Ricard kontynuuje współpracę z artystami światowego formatu. Tym razem twarzą wakacyjnych działań promocyjnych jest Lady Gaga. We współpracy z piosenkarką i performerką Absolut chce rozwijać wakacyjny projekt koncertowy “ArtRave: Artpop Ball” w Stanach. Współpraca ma ożywić kolejną odsłonę muzycznego i koncertowego tournee, które marka wspiera. W ramach działań podczas koncertów na scenie zostanie wyodrębniona specjalna przestrzeń, Absolut Artpop Lounge, w której będą realizowane specjalne działania promocyjne i konkursowe z udziałem fanów. Szczęśliwcy nie tylko będą mogli spróbować drinków i koktajli, ale również brać udział w konkursach.

Działania będą realizowane na żywo podczas koncertów. Marka wprowadzi również specjalny koktajl – Absolut gaga, który składa się z piwa imbirowego, cydru, soku grejpfrutowego i wódki Absolut.

Na stronie internetowej marki będzie również prowadzony konkurs – fani mogą zgłaszać kreatywne pomysły na oryginalne spędzanie wolnego czasu. Działania mają również zachęcić do pobudzania do aktywności pozostałych członków społeczności w internecie. Dodatkowo marka zaprosiła fanów na koncert artystki 30 września w Sztokholmie.

(Popsop)