Zagranica

Absolut z kampanią, w której całują się wszyscy

Marka wódki z komunikatem o prawach osób LGBT.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmbaY0sHonZ4%22%7D
Wystartowała kampania marki wódki Absolut (Pernod Ricard) z prowokującym filmem o pocałunku autorstwa Bartle Bogle Hegarty. Agencja BBH została wybrana na wiodącą w wyniku przetargu w październiku ubiegłego roku. Poprzednia agencja, która obsługiwała markę Absolut, to Sid Lee – pracowała dla marki przez cztery lata.
Nowy film “Equal love” ukazuje w poszczególnych kadrach szereg osób, które się całują. W tle słyszymy piosenkę “There’s no other (Like my Baby)” wykonywane przez The Crystals w 1961 r.
Jak przekonuje centrala firmy z Londynu, emisja spotu zbiegła się z obchodami Pride w Londynie, ale w kampanii chodziło o coś więcej niż komunikat o równouprawnieniu osób LGBT.  Za zakup mediów odpowiada Fullsix.
Film będzie emitowany internecie i rozpoczyna wdrażanie nowej platformy marketingowej marki: wg nowej koncepcji marka ma koncentrować swoje działania w onlinie zgodnie z nowym claimem marki: “Create a better tomorrow, tonight”.
Absolut podczas przemarszu parady Pride zorganizowała specjalną instalację na schodach przy stacji Oxford Circus, a także na samej trasie przemarszu parady.

(AdAge)