CEDC, producent m.in. wódki marki Absolwent, ruszył z nową kampanią reklamową tej marki, w której dziękuje milionom konsumentów, którzy doceniają markę. To dzięki nim w ciągu 15 lat istnienia tej marki sprzedano ponad miliard butelek.
W sklepach detalicznych pojawiają się m.in. ulotki informacyjne z mapą Polski utworzoną z butelek Absolwenta, zawieszki na butelki, papier pakowy, długopisy i koszulki Levi’s z przewodnim hasłem.
Sprzedaż w sklepach wspierają animacje z hostessami (Absolwentkami), które klientom kupującym Absolwenta rozdają w prezencie kieliszki z logo marki.
– Absolwent to marka, która osiągnęła wielki sukces (…). W latach 1998-2009 uzyskała największą w Polsce liczbę sprzedanych litrów. Prowadzoną kampanią chcemy przypomnieć naszym odbiorcom, że kupując Absolwenta, dokonują najlepszego wyboru – mówi Magdalena Majewska, kierownik marki w CEDC.
Akcje promocyjne obejmują 17,5 tys. sklepów handlu tradycyjnego i nowoczesnego w całej Polsce. Kampania potrwa do końca czerwca br. Kreację materiałów POS przygotowała agencja Hossa Advertising, animacje w kanale tradycyjnym przeprowadziła agencja Peppers (w akcji wzięło udział 40 hostess), z kolei w kanale nowoczesnym (on-trade) animacje z hostessami przeprowadził marketer własnymi siłami (udział wzięło ok. 30 hostess ze stałego zespołu).