Kraj

Activia poszerza portfolio

Na jesień Danone wprowadza nowe produkty, które mają budować odporność.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdESNCnVnxUA%22%7D
Marka Activiaa (Danone) poszerzyła ofertę o nowe warianty i promuje je w kontekście podnoszenia odporności. W portfolio pojawiły się nowe warianty o smaku truskawki, jagody i suszonej śliwki, a także brzoskwini i gruszki w pojedynczych opakowaniach-saszetkach. Dodatkowo wszystkie nowości Activia mają także oznaczenie Nutri-Score, które ma ułatwiać dokonywanie świadomych wyborów żywieniowych.
Activia poszerza portfolio

Poszerzenie portfolio wspiera kampania. Za kreację i realizację kampanii odpowiada VMLY&R, media są kupowane przez Mediacom.