Zagranica

Acura wyda 78 mln dolarów na kampanię

Planowana jest największa kampania w historii Hondy.

Agencja Mullen przygotowuje kampanię “Made for mankind” dla marki Acura, której budżet szacowany jest na 78 mln dolarów. Gary Robinson, manager national advertising and brand, podkreśla, że to największy launch w historii marki, na który Honda wyda dwa razy więcej niż na promocję modelu RDX. Według Kantar Media ta kampania w Stanach Zjednoczonych w 2012 roku była warta 39 mln dolarów.

Kampania rozpocznie się 7 lipca, kiedy pojawi się pierwszy spot przedstawiający nowy model samochodu. Nie tylko budżet kampanii jest zaskakujący. W 60-sekundowym spocie, gdzie mają się pojawić nurkowie, wspinacze i astronauci, model MDX zostanie pokazany dopiero w ostatnich 20 sekundach filmu.

Celem kampanii ma być wypozycjonowanie Hondy na amerykańskim rynku wśród takich marek, jak Lexus, BMW i Mercedes-Benz.

(AdAge)