Kraj

Ad i Media ruszają ze sprzedażą na ekranach LED

Broker po roku działalności wprowadza do portfolio nowe usługi.

Po roku działalności Ad i Media uruchamiają kolejną po www.siatunie.pl (sprzedaż siatek wielkoformatowych w systemie last minute) platformę internetową – www.ledplanner.pl dedykowaną planowaniu i sprzedaży czasu reklamowego na zewnętrznych ekranach LED.

Aplikacja ma za zadanie ułatwić klientom zaplanowanie w jednym miejscu kampanii reklamowych w tym medium, co w sytuacji dużego rozdrobnienia tego segmentu rynku jest zdaniem autorów tego projektu bardzo czasochłonne i może przysparzać wielu kłopotów klientom.

Oprócz lokalnych dostawców w ofercie Ledplanner.pl znajdują się nośniki dużych graczy tego rynku (m.in. Ad-Vision, grupy PMB-LED, Hatora, sieci BiałoNiebieskiej czy Video Outdooru). Dariusz Skraba, prezes zarządu Ad i Media, nie wyklucza dalszej ekspansji działań brokerskich firmy na rynku digital signage.