Kraj

Ad-Vice poszerza ofertę wideo

Grupa Stroer wzmocni ofertę wideo sieci, dotychczas bazującą głównie na pre-rollach.

Sieć reklamowa Ad-Vice (grupa Ströer) rozwija produkt wideo, wprowadzając do oferty nowy format reklamowy: video in-text.

Nowy format reklamowy dostępny jest w portalach informacyjnych oraz serwisach kobiecych takich jak Stylistka.pl, Mojewypieki.pl, Magazyndomowy.pl. Zasięg reklam wideo na stronach o tematyce kobiecej to 13 mln odsłon miesięcznie i 3,5 mln użytkowników. W ramach pakietu dla mężczyzn reklama wideo emitowana jest m.in. w serwisach: Autotuningswiat.pl, Hokej.net czy Kontrowersje.net. Zasięg pakietu to 6 mln odsłon i 0,5 mln użytkowników (potencjały oszacowano na podstawie danych ze Smart AdServer).

Nowy format jest zgodny ze standardami IAB Polska.