Kraj

Adam Małysz reklamuje Playa

Operator promuje bonusy w ofertach prepaid.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, zatrudniła do reklam znanego sportowca, niegdyś najlepszego w Polsce skoczka narciarskiego, a dziś kierowcę rajdowego Adama Małysza.

Reklamuje on oferty tzw. na kartę, czyli prepaid. Dla klientów przenoszących numery z innych sieci operator przygotował bonusy – zniżki na usługi o wartości 500 zł i 50 GB na transmisję danych do wykorzystania przez pięć miesięcy.

Kampania obejmuje zasięgiem: telewizję, internet, outdoor (OOH) oraz reklamy w salonach sprzedaży.

Kampanie reklamowe dla Playa przygotowują agencje Grandes Kochonos i Isobar Polska oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.