Kraj

Adam Nowak, global loyalty leader IKEA, otworzy konferencję Shopper Day

Konferencja o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey 26 października.

Adam Nowak, global loyalty leader IKEA, otworzy konferencję Shopper Day
Adam Nowak, global loyalty leader IKEA, będzie keynote speakerem na konferencji Shopper Day. Adam Nowak od niemal 15 lat tworzy sukces programu IKEA Family w Polsce i na świecie. Wspiera 28 rynków w wymianie najlepszych praktyk w obszarze marketingu relacyjnego. W efekcie zgromadził fantastyczne doświadczenia z obszaru multikanałowego retailu oraz lojalności z rynków takich jak Chiny, USA, Australia, Japonia, Korea Południowa. Na konferencji wystąpią także m.in. przedstawiciele: Eobuwie.pl, Circlewise, Dataplace.ai, Glovo, GroupM, Havas, Justtag Group, Zalando i Zymetrii.  


Konferencja  Shopper Day ma przybliżyć zjawiska związane ze zmianami w retailu – będziemy mówić o efektywnej komunikacji marek i retailerów, budowaniu lojalności, realizowaniu sprzedaży. Zaprezentujemy szerokie spektrum zagadnień, które jednak mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów. Nie zapomnimy także o ważnym aktualnym temacie, czyli “końcu cookies”, i zaprezentujemy różne narzędzia, które są odpowiedzią na to wyzwanie.

Będzie to już piąta edycja Shopper Day. Wydarzenie odbędzie się 26 października w formule hybrydowej. Organizatorami są magazyny “Handel” i “Media Marketing Polska”. 

Więcej informacji i pełny program na: ShopperDay.pl