Kraj

Adam Pieńkowski przewodniczącym jury 18. edycji konkursu Effie Awards

Tegoroczne jury podzielone zostało na osiem grup eksperckich.

Adam Pieńkowski przewodniczącym jury 18. edycji konkursu Effie Awards
Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards oceni 110-osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze pod kątem efektywności działań komunikacyjnych i wyników biznesowych zostaną nagrodzone podczas uroczystej gali 23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Tegoroczne jury Effie Awards podzielone zostało na osiem grup eksperckich. Piotr Piętka, CEO Publicis Media, poprowadzi grupę oceniającą prace w kategoriach: napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe, żywność. Małgorzata Rokita, director, brands operations central Europe w Procter & Gamble oceniać będzie prace w kategoriach: dobra konsumenckie, leki i suplementy diety, uroda i pielęgnacja. Andrzej Matuszyński, prezes Grupy Eurozet, oceni: media, kultura i rozrywka, brand experience, turystyka i podróże. Marta Życińska, dyrektor marketingu w MasterCard stanie na czele grupy oceniającej: finanse, ubezpieczenia i inwestycje oraz business to business. Anna Putts, dyrektor marketingu w UPC, oceni prace w kategoriach: telekomunikacja, motoryzacja, usługi. Filip Fiedorow, dyrektor marketingu w IKEA, oceniać będzie: retail/kanały sprzedaży, technology & innovation, branded content, performance marketing/e-commerce. Anna Pańczyk, CEO w Grey Group, oceni: launch/relaunch oraz long term marketing excellence. Olgierd Cygan, Deloitte Digital Leader w Polsce i Europie Środkowej, stanie na czele grupy oceniającej kategorie: limited budget, edukacja społeczna i kampanie CSR, pro bono.

Pełna lista jurorów dostępna jest tutaj.