Kraj

Adamed wchodzi w dermokosmetyki

"Cenne jest to, co w środku" - pod takim hasłem firma Adamed wprowadza na rynek markę dermokosmetyków Inside.

Adamed wchodzi w dermokosmetyki
Firma Adamed specjalizująca się do tej pory w produkcji specjalistycznych leków poszerza portfolio o markę Inside. Wprowadza pod nią trzy linie preparatów do zaawansowanej pielęgnacji skóry: Prebiotine do cery trądzikowej oraz Synactive 30+ i Synactive 40+ spowalniające procesy starzenia się skóry (przeznaczone dla osób po 30. i 40. roku życia).

Marka Inside w swojej komunikacji zwraca uwagę na innowacyjność zastosowanych składników, w tym opatentowanych substancji, jako nowoczesnych rozwiązań medycyny i kosmetologii.

Kampania wprowadzająca nową markę obejmuje reklamę w prasie konsumenckiej i branżowej oraz materiały BTL w wybranych aptekach na terenie całego kraju. Jednocześnie z kampanią wystartowała strona marki www.inside-derm.pl.

Kampanię launchową przygotowała agencja reklamowa Brain. Stronę internetową stworzyła agencja Bitter Lix.

Do czasu zamknięcia tego wydania serwisu MMP24 nie udało nam się ustalić, który dom mediowy pracuje przy kampanii Inside.