Kraj

Adecco Field Marketing chwali się wynikami za 2016 r.

Podmiot ma zakończyć rok z przychodami na poziomie 35 mln zł.

Adecco Field Marketing, dział Adecco Poland, zakończy 2016 r. z przychodami na poziomie 35 mln zł – poinformowało biuro prasowe. To wzrost o blisko 60 proc. w stosunku do ub.r. Taki wynik stawia firmę wśród największych dostawców usług outsourcingu zespołów sprzedażowych na polskim rynku.
W 2016 r. Adecco Field Marketing rozpoczęło współpracę m.in. z Kompanią Piwowarską, Huawei, Herbapolem i RWE (obecnie Innogy). Wśród kluczowych klientów firmy znajdują się producenci FMCG i retail, m.in. Procter & Gamble, JTI, Ruch, GlaxoSmithKline, a także PricewaterhouseCoopers. W ramach współpracy z PwC Adecco Field Marketing zarządza zespołami przedstawicieli handlowych oferujących usługi konsultingowe.
Jak zapewnia firma, wyniki sprzedażowe Adecco FM zawdzięcza pozyskaniu nowych klientów oraz przyjęciu transparentnego modelu biznesowego dla usługi Perfect Store Execution, w ramach którego firma rozliczana jest na podstawie efektywności realizacji wszystkich parametrów DPSMV (distribution, pricing, shelving, merchandising, visibility), czyli: dystrybucji produktów producenta, egzekucji cen (regularnych i promocyjnych), egzekucji ustaleń pomiędzy sieciami handlowymi a producentami w zakresie planogramów półkowych, egzekucji ustaleń dotyczących dodatkowych ekspozycji oraz materiałów POS, kontroli odpowiedniej widoczności produktów na półkach sklepowych.
Dział Adecco Field Marketing powstał w listopadzie 2013 r. Obecnie zarządza grupą ponad 1300 pracowników w ramach zespołów sprzedażowych dla swoich klientów. Nakłady na szkolenia pracowników terenowych w 2015 r. wyniosły ponad 1 mln zł. W ramach obsługi kluczowych klientów w 2015 r. firma wygenerowała 210 raportów online i zarejestrowała ponad 120 mln zrealizowanych zadań.