Firma Adecco Field Sales & Marketing wygrała przetarg na budowę struktur sprzedażowych Huawei w sieciach handlowych elektro w modelu shop-in-shop. Docelowo współpraca obejmie 20 rynków europejskich, w tym kraje Europy Środkowej, Skandynawię, Austrię i Grecję. Na polskim rynku projekt zakłada pozyskanie ponad 400 pracowników terenowych, w tym 40 koordynatorów i 2 menedżerów regionalnych, którzy będą wspierać sprzedaż urządzeń mobilnych producenta w 200 punktach sprzedaży RTV Euro AGD, Media Markt i Saturn. Łącznie w ramach współpracy Adecco Poland zrekrutuje ponad 1000 pracowników.
– W projekt zaangażowanych jest 26 z naszych 54 biur terenowych w Polsce. Największym wyzwaniem projektu jest skoordynowanie działań na wszystkich 20 rynkach. Choć Adecco ma siedziby w 60 krajach, cały projekt będzie zarządzany z Warszawy – wspólnie przez polski zespół Huawei Consumer Business Group oraz departament dield sales & Marketingu Adecco Poland – mówi Paweł Królikowski, dyrektor działu field sales & marketing w Adecco Poland.
Do tej pory firma Huawei korzystała z usług dwóch agencji zewnętrznych, z których jedna odpowiadała za stanowiska promotorów, natomiast druga zajmowała się koordynacją działań na poziomie regionalnym.