Kraj

Adidas ma zdystansować Nike dzięki Euro 2012

Marketer zapowiada, że dzięki działaniom promocyjnym wokół zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej osiągnie dwucyfrową przewagę nad swoim głównym rywalem w segmencie piłkarskim.

Adidas w grudniu br. ruszy z pierwszymi działaniami reklamowymi dotyczącymi Euro 2012. Pierwsze z nich będą związane z prezentacją oficjalnej piłki tego turnieju.

Jak powiedział Artur Czerwonogrodzki, country manager odpowiedzialny za rynek polski w Adidas Group, zaplanowane działania sprzedażowe i reklamowe mają doprowadzić do zdobycia w 2012 r. pozycji lidera w segmencie futbolu.

– Dystans, jaki nas dzieli od konkurenta (firmy Nike – przyp. red.), jest minimalny. W przyszłym roku chcemy osiągnąć dwucyfrową przewagę nad nim – zapowiada Czerwonogrodzki. Obecnie według danych firmy oba brandy posiadają ok. 80 proc. rynku futbolowego w Polsce.

Adidas na razie nie podaje, jakie dokładnie działania reklamowe szykuje. Nie zdradza także wielkości budżetu reklamowego, który zamierza przeznaczyć na te działania.

Przypomnijmy, że Adidas jest oficjalnym partnerem Euro 2012.