Adidas w grudniu br. ruszy z pierwszymi działaniami reklamowymi dotyczącymi Euro 2012. Pierwsze z nich będą związane z prezentacją oficjalnej piłki tego turnieju.
Jak powiedział Artur Czerwonogrodzki, country manager odpowiedzialny za rynek polski w Adidas Group, zaplanowane działania sprzedażowe i reklamowe mają doprowadzić do zdobycia w 2012 r. pozycji lidera w segmencie futbolu.
– Dystans, jaki nas dzieli od konkurenta (firmy Nike – przyp. red.), jest minimalny. W przyszłym roku chcemy osiągnąć dwucyfrową przewagę nad nim – zapowiada Czerwonogrodzki. Obecnie według danych firmy oba brandy posiadają ok. 80 proc. rynku futbolowego w Polsce.
Adidas na razie nie podaje, jakie dokładnie działania reklamowe szykuje. Nie zdradza także wielkości budżetu reklamowego, który zamierza przeznaczyć na te działania.
Przypomnijmy, że Adidas jest oficjalnym partnerem Euro 2012.