Kraj

Adidas notuje 50-proc. wzrost sprzedaży

Jak zapewnia marketer, spełnił swój plan i pobił Nike'a w kategorii futbolowej.

Adidas Poland, jeden z głównych sponsorów rozgrywek Euro 2012, zanotował 50-proc. wzrost sprzedaży produktów z kategorii futbolowej. Tym samym, jak podaje marketer, stał się liderem w tej kategorii, pokonując głównego konkurenta – Nike’a. Dokładnych danych sprzedażowych spółka nie podaje.

Przypomnijmy, że głównym celem marketera związanym z Euro 2012 było zdobycie czołowej pozycji w segmencie futbolowym. Od kilku miesięcy realizuje wieloetapową kampanię reklamową, której ostatnią odsłoną jest promocja słynnego modelu butów piłkarskich Predator. Przy realizacji działań reklamowych Adidas współpracuje z agencją TBWA oraz domem mediowym Carat Polska. Wartości budżetu reklamowego marketer nie podaje, podkreśla jedynie, że w tym roku inwestycje w marketing będą wyraźnie większe.