Kraj

Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie

Tematem działań jest Pharrell Williams i inspirowana przez niego kolekcja Superstar Supershell.

Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie
Adidas jest jedną z pierwszych marek w Polsce i regionie CEE, zaproszonych przez Facebook do korzystania z formatów reklamowych na Instagramie. – To dla nas duże wyróżnienie, ale też efekt wieloletniego doświadczenia w komunikacji za pomocą mediów społecznościowych. Jesteśmy jedyną marką w branży sportowej, która ma rozwinięte i aktywne profile we wszystkich kluczowych mediach społecznościowych – w sumie markę Adidas w Polsce śledzi ponad milion fanów – mówi Szymon Michalik, group brand manager Adidas Poland.

Tematem debiutanckiej kampanii marki na Instagramie są buty serii Superstar, a jej gwiazdą Pharrell Williams. – Planując nasze działania na Instagramie, chcieliśmy wykorzystać jeden z najgorętszych tematów sezonu – współpracę Pharrella Williamsa z grupą kreatywnych artystów, która zaowocowała powstaniem kolekcji Superstar Supershell. Swoje projekty butów stworzyli m.in. raper Pusha T czy światowej sławy architekt Zaha Hadid – wyjaśnia Piotr Szeleszczuk, brand activation manager Adidas Poland. Szeleszczuk jest odpowiedzialny za działania digitalowe marki Adidas w Polsce, w tym również wdrożenie pierwszej kampanii na Instagramie. W kampanii wykorzystano globalne kreacje, w tym krótkie formaty wideo z udziałem Williamsa i pozostałych twórców. Za obsługę kampanii odpowiada Tailor Made PR, za planowanie i zakup mediów Carat Polska. Budżet kampanii nie został ujawniony.