Kraj

Adidas, Posterscope i Clear Channel Poland zrealizowały kampanię DOOH

Działania prowadzone są pod hasłem "Never follow".

Adidas, Posterscope i Clear Channel Poland zrealizowały kampanię DOOH

Marka Adidas, promując nowe modele korków Blue Blast, przeprowadziła niestandardową akcję w sklepie Intersport.

W sklepie ustawiona została automatyczna fotobudka z ekranem dotykowym, która po zrobieniu zdjęcia szparuje postać z greenboksa i umieszcza ją na layoucie razem z atrybutem marki – piłką nożną, którą klient może przesuwać w dowolne miejsce na layoucie. Aplikacja daje również możliwość udostępniania zdjęcia. Po wykonaniu zdjęcia użytkownik otrzymuje kod rabatowy do sklepów Intersport na buty z nowej kolekcji Blue Blast. Jednocześnie po wykonaniu zdjęcia jest ono automatycznie wyświetlane w witrynie sklepu Intersport oraz na digitalach Clear Channel Poland w Centrum Handlowym Arkadia.

Za kreację, realizację i zakup mediów odpowiadają Posterscope, we współpracy z Isobar Poland oraz Carat.