Zagranica

Adidas startuje z platformą Creators Club Week

Festiwal cyfrowy ma wspierać sportowców, muzyków i projektantów.

Marka odzieży sportowej Adidas rozpoczyna Creators Club Week. To tygodniowy cyfrowy festiwal inspiracji, w którym wezmą udział sportowcy, muzycy i projektanci. 
Podczas wydarzenia będzie miała miejsce największa w historii firmy prezentacja kolekcji butów Adidas w ekskluzywnych i limitowanych edycjach, z ponad 70 projektami, które zadebiutują w ciągu tygodnia.
Model Karlie Kloss wprowadzi na rynek buty do biegania UtraBoost DNA Loop, wykonane z TPU w 100% nadającego się do recyklingu, a raper Pusha T wystąpi na scenie i opowie o wpływie kultury ulicznej lat 90. na przemysł muzyczny i modowy. W ciągu tygodnia odbędzie się seria ponad 30 loterii niespodzianek. Cały event kierowany jest do członków Adidas Creators Club, globalnego programu lojalnościowego.

(Marketing Week)