Kraj

Adidas w związku z Euro 2012 współpracuje z berlińskim TBWA

Polski oddział firmy wybrał pomysły berlińskiego oddziału TBWA na działania reklamowe związane z Euro 2012.

Pod koniec roku ma ruszyć kampania reklamowa Adidasa nawiązująca do zbliżających się rozgrywek Euro 2012. Po przeglądzie propozycji kreatywnych Adidas Polska zdecydował się powierzyć ten projekt berlińskiej agencji TBWA, która w ocenie przedstawicieli firmy przedstawiła najlepszą koncepcję. Bliższych szczegółów nie podają. Nie wiadomo także, jaka agencja zajmie się adaptacją kreacji.

Za planowanie i zakup mediów dla Adidasa odpowiada Carat.

Przypomnijmy, że Adidas jest oficjalnym partnerem Euro 2012. Marketer liczy, że dzięki działaniom promocyjnym wokół zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej osiągnie dwucyfrową przewagę nad swoim głównym rywalem w segmencie piłkarskim – firmą Nike.