Kraj

Adpol wygrał "mały" przetarg w Warszawie

Władze stolicy mają przedłużyć umowę na zarządzanie wiatami przystankowymi i reklamą, która się na nich znajduje z dotychczasowym partnerem.

Adpol, spółka zależna firmy reklamy zewnętrznej AMS, przedstawiła najatrakcyjniesze dla miasta warunki zarządzania wiatami przystankowymi. W trakcie zakończonej wczoraj licytacji zobowiązała się płacić miastu 485 zł brutto miesięcznie od każdej wiaty. W licytacji brały równieź udział CAM Media oraz AMS.

Nowa umowa z Adpolem ma zostać przedłużona do 2014 r. Moźe zostać skrócona w momencie kiedy rozstrzygnięty zostanie „duży” przetarg na postawienie nowych wiat na ulicach stolicy. W „dużym” przetargu chce wziąć udział pięć podmiotów – konsorcjum AMS i Stroera, a także JCDecaux, Clear Channel, CAM Media oraz UPG.

Adpol zarządza wiatami w Warszawie od 1992 r. Wcześniej już dwukrotnie władze miejskie przedłużały umowę z tą spółką.