Kraj

Advertising Reboot - 6. edycja Digital Camp

Eksperci z Microsoft Advertising, Dentsu i TV Squared o przyszłości komunikacji marketingowej.

“Advertising Reboot” – to tytuł 6. edycji spotkania Digital Camp. Po raz pierwszy wystąpią w Polsce prelegenci tacy jak Damon Westbury, global accounts director w Microsoft Advertising, Yasuharu Sasaki, executive creative director w Dentsu Network, Blair Robertson, chief analytics officer z TV Squared, Keiichiro Shimada, director of business development, Future Communication Department w Dentsu. Gościem specjalnym konferencji będzie także Rafał Janik, CEO, 140 Media, firmy reprezentującej Twitter na Polskę. W ramach konferencji odbędzie się panel dyskusyjny, którego uczestnicy postarają się odpowiedzieć na pytanie: “Is this the end of advertising world as we know it?’’.
“Media & Marketing Polska” objął patronat mediowy nad wydarzeniem, które odbędzie się 19 bm. w Warszawie. Więcej informacji o prelegentach, programie i biletach znajduje się na stronie www.digitalcamp.pl. Organizatorem jest grupa mediowa Dentsu Aegis Network w Polsce, której częścią są: Carat, Vizeum, Posterscope, Isobar, iProspect, Lubię To i Hypermedia.