Kraj

Adwertajzing dla Ministerstwa Środowiska

Przygotowany przez agencję spot "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?" powstał w odpowiedzi na intensywny szum medialny towarzyszący wdrażaniu nowej ustawy o wywozie śmieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0f0EtdHJ37A%22%7D
Film wykonany został w całości przez Adwertajzing zarówno w zakresie projektowania graficznego, jak i animacji. Spoty tego typu realizowane były wcześniej przez agencję jako materiały korporacyjne oraz wspierające sprzedaż, m.in. dla takich korporacji, jak Henkel, Lotos oraz Procter & Gamble. Spot udźwiękowiono w studio Soundflower.

Celem Ministerstwa Środowiska było zwrócenie uwagi na nieuczciwych Polaków, którzy nigdy nie płacą za wywóz śmieci i wyrzucają je “gdzie popadnie”.
 
Projekt ten nie był pierwszy w historii współpracy Adwertajzing i Ministerstwa Środowiska. W 2010 roku Adwertajzing zrealizowało dla tego ministerstwa telewizyjną kampanię reklamową “Nie zaśmiecaj swojego sumienia”, w ramach której powstały trzy spoty reklamowe. Kolejnym projektem na rzecz Ministerstwa Środowiska zrealizowanym w 2011 r. była multimedialna kampania “Poczuj to”.