Kraj

A+E Networks reklamuje premiery kanału History

Kampania, która potrwa do końca maja, obejmie kanały z portfolio A+E Networks i Polsatu, reklamy prasowe, internet i outdoor.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FryDK_1Xn5Bw%22%7D
A+E Networks rozpoczęło wiosenną kampanię reklamową promującą premiery pięciu seriali na antenie kanału dokumentalnego History, m.in. nowych sezonów seriali ”Wikingowie”, ”Gwiazdy lombardu” i ”Warsztat Danny’ego”.  

Kampania reklamowa obejmuje promocję na kanałach z portfolio koncernu A+E Networks (History, History HD, CI Polsat) oraz na głównej antenie Polsatu i w kanałach tematycznych grupy Polsat, reklamy prasowe (m.in. ”Auto Świat”, ”Tele Tydzień”, ”Newsweek”, ”Świat Wiedzy”), działania online (m.in. Facebook, Filmweb, Gazeta.pl) oraz reklamę zewnętrzną (billboardy, airwalle oraz autobusy). Akcja potrwa do końca maja br. Kreację A+E Networks przygotował we własnym zakresie. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

A+E Networks reklamuje premiery kanału History
Oprócz działań reklamowych A+E Networks w ramach promocji kanału History nawiązało współpracę z Grzegorzem Rosińskim, kultowym rysownikiem komiksów, twórcą ”Thorgala”, autorem kolekcjonerskiego plakatu do drugiego sezonu serialu “Wikingowie”. To kolejny polski element w promocji serialu – wcześniej międzynarodowy zwiastun drugiego sezonu został przygotowany przez polskie studio animacji Platige Image, a reżyserią spotu zajął się nominowany do Oscara Tomasz Bagiński.