Do portfolio klientów AF.agency, agencji digitalowej Grupy RiverWood, dołączyła należąca do Nestlé marka Nespresso. Współpraca jest wynikiem przeprowadzonego przetargu.
AF.agency zajmie się działaniami marki z zakresu e-commerce, czyli między innymi prezentacją produktów w sieci i kompleksową obsługą kart produktowych ekspresów do kawy Nespresso. Pierwszy etap prac objąć ma platformy internetowe RTV Euro AGD i OleOle! Agencja odpowiedzialna będzie za kompleksowy audyt, stworzenie i wdrożenie kart produktowych oraz optymalizację konwersji marki Nespresso. Ze strony AF.agency liderem projektu jest Maciej Raczak, account director.
AF.agency (Grupa RiverWood), agencja marketingu zintegrowanego, od 2004 r. specjalizuje się w kreacji kampanii internetowych, budowaniu stron oraz serwisów WWW, opracowywaniu strategii oraz planowaniu działań reklamowych i komunikacyjnych w internecie. Do jej klientów należą m.in.: Volkswagen, Skoda, Amica, Wrigley, Microsoft, Kompania Piwowarska i Develey.