Kraj

Aflofarm, Ferrero i Lidl - najwięksi reklamodawcy TV we wrześniu

TVN i TVP2 z większymi wpływami z reklam niż przed rokiem.

Z danych firmy Nielsen wynika, że najwięcej na reklamie we wrześniu br. zarobiły stacje: Polsat 460 mln zł (przed rokiem 483 mln zł), TVN z wynikiem 418 mln zł (395 mln zł rok wcześniej) i TVP2 z 161 mln zł (148 mln we wrześniu 2019 r.).

W top 3 wrześniowych reklamodawców TV znalazły się firmy Aflofarm (wydał 95 mln zł, rok wcześniej 133 mln zł), Ferrero (81 mln zł i 99 mln zł) i Lidl (69 mln zł i 68 mln zł). W top 10 reklamodawców telewizyjnych minionego miesiąca znalazły się jeszcze firmy: Polpharma, Orange, Jeronimo Martins, P&G, US Pharmacia, Grupa Polsat i Natur Produkt Pharma.