Kraj

Aflofarm wraca do kontrowersyjnej promocji Visaxinum [WIDEO]

Reklama zniknęła z mediów pod naciskiem uwag ze strony Komisji Etyki Reklamy. Marketer jednak wznawia emisję spotów, a w internecie nadal można obejrzeć część wirusową naszpikowaną wulgaryzmami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fh2C2aTh6DA8%22%7D
Po niedawnym wstrzymaniu działań mediowych ponownie ruszyła kontrowersyjna kampania telewizyjna preparatu na trądzik Visaxinum pt. “Zabić pryszcza”. Akcja jest kontynuacją działań promocyjnych realizowanych w sierpniu tego roku. Mimo uwag Komisji Etyki Reklamy Aflofarm zdecydował się na emisję znanego już telewidzom spotu.

Pomysł i kreację realizował Aflofarm we własnym zakresie (autorem koncepcji jest Filip Beck, brand manager Visaxinum), planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś PanMedia Western i częściowo marketer we własnym zakresie.

Do tej pory w internecie można również obejrzeć część wirusową kampanii.