Kraj

Marketing

Agencja Big Picture dołącza do programu Rak’n’Roll „Dzień na U”

Agencja Big Picture odpowiadała w tym roku także za działania PR wokół kampanii “Dzień na U”.

“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu, inicjatywa Fundacji Rak’n’Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie swoich pracowników i przyznać im dodatkowy, płatny dzień wolnego. Na ten krok zdecydowała się agencja Big Picture, która w tym roku odpowiadała za działania PR wokół kampanii.
 
Na potrzeby tegorocznej edycji „Dnia na U” powstał spot, w którym Warszawska Syrenka odgrywana przez Aleksandrę Hamkało wcieliła się w rolę sprzedawczyni w rybnym, fryzjerki i pogodynki. Umożliwiła tym samym innym kobietom pójście na USG i potwierdzenie zdrowia piersi. W​ spocie pojawiły się również m.in. Lara Gessler, Iga Krefft, Zosia Ślotała, Jagna Niedzielska, Marta Wierzbicka i Zofia Zborowska.

Zaangażowanie zespołu agencji w kampanię zaowocowało decyzją o przystąpieniu do programu „Dzień na U”. W ramach tych działań Big Picture zapewnia wszystkim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w ramach czasu pracy, poprzez przyznanie jednego, dodatkowego, płatnego dnia wolnego.