Kraj

Agencja Eura7 poszerza zakres usług o ATL

Będzie to można zauważyć podczas kampanii Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego.

Trwają przygotowania do kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Kampania rozpocznie się w maju i potrwa do czerwca br.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości mieszkańców województwa dolnośląskiego na temat korzyści płynących z wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego oraz budowanie pozytywnego wizerunku funduszy europejskich i instytucji zaangażowanych w ich wdrażanie.

Podczas kampanii Dolny Śląsk przedstawiony zostanie jako skuteczny beneficjent funduszy pomocowych. Służyć temu ma m.in. zaprezentowanie dobrych praktyk, czyli projektów zrealizowanych przy udziale środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego oraz pokazanie mieszkańcom regionu korzyści płynących z realizacji tych projektów i uświadomienie tego, jak wpływają one na ich życie.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja interaktywna Eura7. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej wraz z hasłem kampanii, projekty reklamy outdoorowej, prasowej i internetowej, a także za przygotowanie scenariuszy spotów telewizyjnych i radiowych.

Stworzenie koncepcji dla województwa dolnośląskiego jest wynikiem wdrażania planów rozwojowych Eura7, która poszerza zakres oferowanych usług o ATL. Agencja rozszerza swoje działania również o BTL – na tym polu może pochwalić się realizacjami dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, IKEA Targówek oraz marek Verbena i Góralki.