Kraj

Agencja Hand Made przygotowała kampanię Polocardu [wideo]

Media zaplanował i kupił Mets.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGuS1vzKT8uc%22%7D
Marka Polocard (Pfizer) wystartowała ze zintegrowaną kampanią “Słuchaj głosu serca”. Spot telewizyjny w wersjach 30- i 15-sekundowych można zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również działania digital, reklamy prasowe oraz materiały POS.

Agencja Hand Made odpowiadała za kreację oraz produkcję spotu telewizyjnego przy wsparciu domu produkcyjnego ISTV. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mets.