Kraj

Agencja HyperCrew wspiera sprzedaż ubezpieczeń turystycznych Alwis & Secura

Przygotowała w tym celu chatbota.

Strategiczno-kreatywna agencja HyperCrew przygotowała dla firmy Alwis & Secura, działającej w branży ubezpieczeń turystycznych, chatbota, którego celem jest odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania oraz zbieranie leadów osób planujących podróże.

Agencja przygotowała scenariusz prowadzenia rozmów przez chatbota, zaprogramowała go oraz wdrożyła do działania. Osoba, która planuje podróż zagraniczną bądź krajową i chce się ubezpieczyć, na fanpage’u na Facebooku ma możliwość zadania pytań związanych z podróżą poprzez kliknięcie przycisku “rozpocznij rozmowę”. Wtedy zostaje uruchomiona zaprojektowana rozmowa automatyczna, zawierająca wszystkie potencjalne opcje, jakie może przybrać dialog. Dzięki temu zainteresowany ubezpieczeniem wyjazdu już na poziomie pierwszego kontaktu uzyskuje szereg przydatnych informacji. Zostaje również poproszony o podanie do siebie kontaktu wraz z kodem umożliwiającym geotargetowanie. Informacje te trafiają do ubezpieczyciela, który kontaktuje się z daną osobą, znając jej konkretne zapotrzebowanie na ubezpieczenie turystyczne. Schemat stanowi część kompleksowej komunikacji online zaproponowanej ubezpieczycielowi przez HyperCrew.

– Chatbot umożliwia dokładne zapoznanie się z ofertą ubezpieczenia turystycznego Bezpieczne Podróże Alwis, odpowiada na pytania dotyczące m.in. tego, co należy zrobić, gdy stracimy za granicą dokumenty, lub czy polisa obejmuje ochroną kobiety w ciąży – mówi Wacław Migacz, prezes Alwis & Secura.

HyperCrew współpracuje z Alwis & Secura od 6 lat w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej.