Kraj

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen

Zajmie się on projektowaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji - od TV po nośniki mobilne.

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen
Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen zajmujący się projektowaniem, wdrażaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji, począwszy od tradycyjnej TV, poprzez platformy VoD, YouTube, na nośnikach mobilnych kończąc.
Kluczowymi osobami tworzącymi dział Multiscreen w K2 będą specjaliści od lat pracujący dla największych marketerów: Piotr Ślusarski, head of TV planning and buying (na zdjęciu pierwszy od lewej), Maciej Godlewski, client service director, oraz Joanna Szwilling, strategy consultant/video management.
W sferze produkcyjnej K2 Media będzie korzystało z zasobów studia produkcyjnego K2 Motion.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje obecnie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performance’owe. Do grona stałych klientów firmy należą: L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident i Sanofi-Aventis.