Kraj

Przetargi

Lepont rozpoczyna współpracę z Paprocki & Brzozowski

Współpraca została nawiązana drogą rekomendacji i ma charakter projektowy.

Polska marka działająca na rynku mody od ponad 20 lat powierzyła agencji Lepont obsługę mediowo-influencerską pokazu mody, który odbędzie się już w lipcu. Agencja Lepont będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i działań PR-owo-influencerskich w ramach nadchodzącego, pierwszego od wybuchu pandemii, pokazu mody marki. Po stronie agencji do obsługi skierowany jest 4-osobowy zespół. Za obsługę wydarzenia odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Monikę Marszałek, head of communication w Lepont. Działania po stronie agencji poprowadzi Wiktoria Kania, PR & influencer manager, która na co dzień odpowiada m.in. za komunikację marek beauty oraz projekty specjalne.

Współpraca została nawiązana drogą rekomendacji i ma charakter projektowy.