Kraj

Agencja Publicis przygotowała kampanię społeczną "Śmieci do śmietnika"

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię społeczną "Śmieci do śmietnika" zachęcającą do zachowania czystości w lesie. Wsparcia akcji udzieliła Dyrekcja Generalna...

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię społeczną “Śmieci do śmietnika” zachęcającą do zachowania czystości w lesie. Wsparcia akcji udzieliła Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Optimedia Poland. Media nieodpłatnie udostępniły czas reklamowy i przestrzeń. Są to stacje telewizyjne: TVN Meteo, TVN24, Discovery Channel i Animal Planet, pisma “Rzeczpospolita”, “Gazeta Wyborcza”, “Super Express”, “Tele Tydzień”, “Bella”, “CD Action”, “Życie na Gorąco”, “Bravo Girl” i “Wprost” oraz 22 regionalne stacje radiowe. “Prowadzimy rozmowy na temat poszerzenia listy partnerów mediowych kampanii” – mówi Maciej Karolak, prezes Optimedia Poland. Dodaje, że powodem niepozyskania jako partnera ogólnopolskich stacji telewizyjnych jest przepełnienie bloków reklamowych w telewizji. W ramach kampanii rozpowszechniane bedą też pocztówki przygotowane przez firmę Karej Polska. Pocztówki będą dystrybuowane m.in. w kinach, restauracjach, pubach i łącznie z prasą partnerską. Kampania rozpoczyna się 16 lipca i potrwa do końca sierpnia br. “Nie jest wykluczone, że akcja zostanie wydłużona lub przygotowane zostaną kolejne działania związane z tym problemem” – mówi Marek Gargała, dyrektor generalny Publicis. (PM, PR)