Kraj

Agencja reklamowa S4 dla MAN Truck & Bus Polska

Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nowy model MAN TGE.

Agencja reklamowa S4 dla MAN Truck & Bus Polska
Pod hasłem “To nie VAN to MAN. Nowy MAN TGE” ruszyła kampania launchowa nowego
modelu samochodów wprowadzanego przez MAN Truck & Bus na polski rynek. Za jej
koncept kreatywny, produkcję oraz realizację działań niestandardowych odpowiada S4.
Agencja S4 opracowała koncept kreatywny kampanii wizerunkowo-produktowej z udziałem Wojciecha Manna. Autorami realizowanego pomysłu są Norbert Wawro oraz Jarosław Pawłowski.

Zaangażowany w projekt Wojciech Mann pojawia się w spotach radiowych, jego postać
wykorzystana jest też w niestandardowych narzędziach sprzedażowych. To już kolejna odsłona jego współpracy z firmą MAN Truck & Bus Polska. Wcześniejszy projekt, w którym uczestniczył – “MAN mówi sam za siebie”, został nagrodzony w 2014 r. dwiema statuetkami Golden Arrow.

Kampania będzie trwała do 15 sierpnia br., towarzyszą jej działania online oraz sprzedażowe B2B z wykorzystaniem m.in. standów multimedialnych oraz aplikacji AR. Dodatkowo kampania promocyjna MAN TGE obejmuje działania online ze szczególnym naciskiem na social media.