Agencja reklamowa TBWA Warszawa zdobyła budżet strategiczno-kreatywny marki piwa Dębowe Mocne należącej do Kompanii Piwowarskiej SA. Umowa w tej sprawie nie została jeszcze podpisana, ale informację tę potwierdził Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy KP SA. “Dotychczas współpracowaliśmy w zakresie obsługi tej marki zarówno z agencją PZL, która przygotowała ubiegłoroczną kampanię reklamową piwa Dębowe Mocne, jak i w przypadku drobnych projektów z agencją reklamową TBWA Warszawa – powiedział Kwiatkowski. – Dział marketingu postanowił ostatecznie zorganizować przetarg, do którego zaproszone zostały obie agencje”. Marka piwa Dębowe Mocne została wprowadzona na rynek w maju ub.r. Towarzyszyła temu telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez agencję PZL. Ta sama agencja jest autorem nazwy marki Dębowe Mocne i projektu opakowania tego piwa. W ubiegłym roku wydatki reklamowe Kompanii Piwowarskiej SA związane z marką piwa Dębowe Mocne wyniosły 7,5 mln zł (Expert Monitor). Budżet mediowy wszystkich marek Kompanii Piwowarskiej SA należy do domu mediowego Starcom. Udział marki Dębowe Mocne w rynku piwnym wynosił w grudniu ub.r. 3,6 proc. (źródło: Kompania Piwowarska SA). (AMS, PR)