Kraj

Agencja SEM Interii z nową nazwą

Grupa zmienia nazwę, by zwiększyć rozpoznawalność agencji.

Należąca do grupy Interia.pl nowo powstała agencja SEM specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach zmienia nazwę.

Dotychczasową nazwę Sempathy zastąpiono nową – Semahead. Jak tłumaczą przedstawiciele Interii, decyzję o zaniechaniu posługiwania się dotychczasową marką podjęto ze względu na chęć wyraźnego odróżnienia się od innych brandów o podobnym brzmieniu, a tym samym wykluczenia błędnych skojarzeń. Zmiana ta ma przede wszystkim zwiększyć rozpoznawalność marki oraz podkreślić jej indywidualizm.

Obecnie agencja świadczy usługi SEO dla serwisu Infopraca.pl oraz usługi SEM (łączące SEO oraz kampanie wizerunkowe) dla Esensa.pl i Obsessive24.pl. Wśród jej nowo pozyskanych klientów znajdują się także: firmy Iwostin i Grudnik oraz Prywatna Wyższa Szkoła Businessu, Administracji i Technik Komputerowych w Warszawie.